Välkommen!

Välkommen!

fredag 12 oktober 2012

Femte delen av min Jorvik serie

                                                       JORVIK - DEL 5
- Alla kommer hit! ropade Justin. Vi red till Fort Pintas stall och gick och köpte dicko-kläder. Jag köpte superdicko kläderna. Vi gick in på dickot och fick en stämmpel av säkerhetsvakten.
- NU KÖR VI ETT SJUKT ROLIGT DICKO! ropade DJ-en. DJ-en satte på många dickolåtar sen satte han på en trykare låt.
- Nu frågar killarna tjejerna om hon vill dansa! sa DJ-en. Alla killar gick runt och frågade tjejer. Jag satt på en stol och väntade på att nån skulle fråga mig. Så plötsligt kom det fram en kille.
- Vill du dansa, Sofia? frågade Justin.
- Gärna, sa jag. Vi gick ut på dansgolvet och dansade.
- Sofia ska vi prata om det Silverhope såg? frågade plötsligt Justin.
- Inte än bara fem minuter till, sa jag.
- Okej, sa Justin. FORTSÄTTNING FÖLJER...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar