Välkommen!

Välkommen!

lördag 25 maj 2013

Jogga imorgon:)

Hej! Imorgon tänkte jag jogga. Inte en vanlig jogging runda utan runt hela Jorvik (förutom de andra ställen jag inte har tillgång till förstås)! Jag börjar på Steves gård sen till Silvergladebyn, slottet, Nilmers högland, Moorlandstallet, Mrs. Holdsworths (vet inte hur det stavas riktigt), Jaspers hus, Fort Pinta, Doleykyrkan, Firgrove, Firgrovebyn, Bergspasset, Valedalesjön, Valadale, Hollow Woods, Observartoriet, Kvarnen, Marleys bondgård, Silverglades hästsport center, Vingården, Vingårdens trädgård, Ridhuset, Jaspers pumpafarm, Skuggåsarna, Pis hus, Västkoppens fiskeby, Stallet Gyllenbladet, Fågelskrämåsen, Skogen i Gyllenåsarnas dal (kommer inte ihåg vad den heter), Gamla Silvergladevägen, De gyllene fälten och sen tillbaka på Steves gård:) Tänkte göra det idag men han inte för jag skulle ner till stan och käka kina mat:) Mums! Men i alla fall, börjar vid Steves gård:) P.S Serien "Jorvik" kommer ut varje söndag har jag bestämt! :) D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar