Välkommen!

Välkommen!

tisdag 23 juli 2013

Hehe, lista typ :)

Tittade på bloggar och såg en lista så, här är mina svar! :)
1. Vilken svordom använder du mest? Använder typ inga XP
2. Äger du en iPod? Nopp :P
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen alls faktiskt :P
4. Vem hade du senast en KIK-konversation med? Kikar inte :3
5. Använder du stövlar oftare än sneakers och seglarskor? Jupp!
6. Hur många hästar har du? 3 st.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och faktiskt :P
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Hungerspelen! Äger! <3
9. Hur många klubbar har du varit med i? Oj... Vet inte kanske 15 st XP
10. Om du fick 5000 Starcoins, vad är det första du skulle köpa? Hästar i framtiden och kläder, husdjur och utrustning till hästen :)
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Hehe, japp X)
12. Har du någonsin vunnit i ett championat? Nopp brukar inte vara med XD
13. Vilken låt är din favoritlåt? Det är mellan Uncover och Allez Ola Ole... Tar nog Allez Ola Ole med Jessy Matador!
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Typ Jessy Matador ^-^
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ne, ingen hemlis vad jag vetXD
16. Har du varit gift och i så fall med vem? Nä för jag e 11! Jag är singel XD
17. Vad åt du till middag senast? Ummm... Spageti och köttfärssås :)
18 Använder du linnen ofta? Njaaa...
19. Har du utnyttjat en bugg någon gång? Nopp...
20. Vem var den senaste som ringde dig? Farsan XD
21. Vad heter din favoritblogg? Jorvik.bloggo.nu, StarStableWorld.se...
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Njaaaaaa...
23. Vad är din favoritplats på Jorvik? Hemstallet :3
24. Vem är den första personen på din vänlista? Vet inte riktigt :P
25. Har du något konto på en annan server? Nope
26. Vilka byxor har du på dig just nu? Röd-svart rutiga ridbyxor c:
27. Är du blyg? Nja.......
28. Har du anmält någon till support någon gång? Nope aldrig :P
29. Vilket deluxeset tycker du är finast? Dressyrkläderna! c:
30. Vars är du i spelet just nu? Moorland vid Josh :)<3
31. Har du varit klubbägare? 2 gånger, gick inge bra alls...
32. Läser du för skojs skull? Ja typ, läser tre böcker samtidigt, När jag hör din röst, Fatta eld och Harry Potter och Fenixorden :3
33. Pratar du några andra språk? Engelska bara :)
34. Vem brukar du gå till när du är ledsen? Typ IRL går jag till min hund och på SS brukar jag inte vara ledsen :)
35. Vilken färg har din originalhäst/starthäst? Skimmel, med svart man och svans :3
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop ;3
37. Vad är ditt favoritlopp? Umm... typ galoppbanan :3
38. Vem red senast förbi dig i spelet? Vet inte riktigt... XP
39. Vad tycker du om Firgrove? Skogarna, bergen och ängarna :) <3
40. Vems blogg läste du senast? Alice Winterbells :3
41. Vars bor du? Steves gård :3
42. Vad heter din bästa vän? Ines Shyblanket <3
43. Vilken av dina hästar är din favorit och varför? Silverhope, han var min första häst :) <3
44. Vad är din drömuppdatering? Att man får ha ett eget stall på SS med ett stort stall, paddock, ridhus, hagar osv :)
45. Hur mycket rykte har du med Aideens beskyddare? Populär eller beundrad :3
46. Har du en blogg? Hehe japp :)
47. Fiskar du varje dag? Nope typ aldrig *_*
48. Gillar du att flyga? Yes!
49. Spelar du några andra spel förutom Starstable? Wolfquest :)
50. Gillar du din boende-situation? What? O.O
51. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7-12 timmar :3
52. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nope inte så mycket ^_^
53. Vilken är din favoritfrukt? Äpple :)
54. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 12 :3
55. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Haha, nje inte så :)
56 .Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Uhm... min syrra tror jag hehe...
57. Vad var det senaste du skrattade åt? Hmm... När jag hoppa femman och jag våga:) ^-^
58. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Blerp
59. Tycker du om att krama folk? Nja fast inte några randomes personer :)
60. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen! :)
61. Vem är din knasigaste vän och varför? Uh.. Typ alla är knasiga 8D
62. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Tror inte det o.O
63. Vad får dig att koppla av? Djur <3<3
64. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Hästar kanske <3
65. Berätta om någonting du ångrar. Att jag köper så mkt kläder & utrustning på SSO som jag senare inte använder o.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar