Välkommen!

Välkommen!

tisdag 15 april 2014

BÖRJA BLOGGA IGEN :D

Hej :D Jag har verkligen bestämt mig nu (tror jag :3), jag ska börja blogga nu! :) Och mitt första inlägg sen min lilla paus e en ridtur med min vackra arab Aragorn!
Vi började att skritta mot Hollow Woods i en lugn takt. Aragorn var lugn och sansad och såg framemot ridturen.
(ursäkta för att jag inte tog bort gränssnittet) Vi satte sen igång med kort galopp mot De övergivna sommarhuset. Hans steg var luftiga och lätta.
(ursäkta för att jag inte tog bort gränssnittet) Efter några Jorvikmeter tog vi ett högt skutt över en stock. 
(ursäkta att jag inte tog bort gränssnittet) Vi tog en galopp en liten bit innan vi red in i själva skogen.

(ursäkta för att jag inte tog bort gränssnittet) Vi tog ett till stort skutt över en stock till. Aragorn var riktigt pigg eftersom han bara stått och glott i boxen. x3
(ursäkta för att jag inte tog bort gränssnittet) Vi avslutade ridturen med en skritt hem till Steves stall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar