Välkommen!

Välkommen!

torsdag 18 juli 2013

Meteor!

Hej! Har sett på Alice Winterbells blogg att Meteor har kommit! Har inte spelat det spelet där han är med men jag tycker han är så söt! <3
Äntligen kom Meteor <3 OMG älskar den coola ponnyn <3
En del vet nog redan att jag är typ galet kär i Lindas ponny Meteor, har hoppats länge på att han ska komma till SSO nån gång nu när Alex har sin Tin-can! och nu verkar Meteor ströva omkring i Gyllenblads skogen i Gyllene åsarnas dal! Till er som inte vet vem Meteor är kan jag säga att det är Lindas häst :D Linda är ju en soulrider och man lär ganska snabbt känna henne när man blivit SR, eller ja det tar sin tid att hitta Linda ;D
Undrar om nått uppdrag med Meteor kommer snart! skulle tro nästa vecka
:-)  och undrar vad han gör i Gyllenblads skogen, folk skulle kunna tro att han är en vildhäst X3
Men jag e typ skitglad nu när Meteor kommit! :-D

Vem älskar inte den Coolingen Meteor?? titta bah på honom!!! så söt tuppkam & huvud!!!!! :-*



Inlägget lånat av Alice Winterbell ( Lol råka radera en bild lol :) ) P.S Alice om du kollar på min blogg, det gjorde inget att jag lånade ditt inlägg va? D.S
P.P.S Älskar din blogg! :D D.DS
Sista bilden är min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar